NHK総合 『英語でしゃべらナイト』 “パックン里帰りSPinコロラド・後編” 23:00〜23:30

うわーハンセンハンセン!!最初わかんなかったよー(汗)
眼鏡外してテンガロンハットかぶったらやっぱハンセンだ〔サンライズ〕だロングホーンだーーー(嬉)♪ちゃーちゃちゃちゃーーちゃーちゃちゃちゃー♪ そしてラリアット再び!!ヤッシー羨ま!!おまけにハンセンが使ってたテンガロンハット(サイン入り)貰ってるし!!!欲しい!!!(笑)

YN: I worked on the stage and you also worked in front of an audience. Any tips for how I get, how I can get the audience excited.
SH: I think when the fans look and say, "This guy is acting," then that's not what you want. They want to look and say, "This guy is the character that you are doing."
YN: Yeah.
SH: You the person don't exist. You are the character. That is the key, I think.

YN=ヤッシー SH=スタン・ハンセン

なかなか良いインタビューでした。“テキサスの暴れん坊”とは思えないお言葉(笑) でもそれがつまりは彼の言わんとすることなんだよね。